سوالات متداول

در زیر سوالات متداول مطرح شده است ، ممکن است پاسخ سوالتان را در زیر پیدا کنید

در مرحله اول وارد حساب کاربری خود میشوید و یا اگر حساب کاربری ندارید, ثبت نام میکنید. و بعد از انتخاب محصول , محصول را به سبد خرید خود اضافه و سفارش خود را تکمیل میکنید.

درصورت نیاز به مشاوره میتوانید با پشتبانی تماس بگیرید

شما میتوانید در هر ساعتی از روز سفارش دهید

در صورتی که نیاز به لغو صفارشی بود میتوانید به پشتیبانی روبیتکو پیام بدین و درخواست لغو سفارش بدین !

پردازش ثبت سفارش به صورت خودکار انجام میشود و نیازی به تماس با پشتیبانی نیست اما در صورت نیاز میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید

تسویه وجه تنها به صورت انلاین و از طریق سایت وجود دارد

شما میتوانید در هنگام سفارش ادرس و یک تلفن از فردی که قصد دارید برای او محصول ارسال شود ارائه دهید